UNDECIDED
"Do the noble thing. You have to finish what you started."
APPLICATION
PLOTTER
| |
| |
| |
PLAYED BY
USER IS ONLINE
| |
|
|
|
Sept 21, 2016 15:28:35 GMT -5 |
Post by Caleb on Sept 21, 2016 15:28:35 GMT -5
Caleb schudde zijn hoofd glimlachend. 'Ik was enkel verbaasd dat je mij meevroeg. Een vreemde. En dan nog wel zo'n oude man ook', zei hij met een knipoog. 'Het lijkt me best leuk. Zoals ik eerder zei, ik ben er nog niet geweest. Dus het zal een nieuwe ervaring voor me zijn.' Dat hij mee zou gaan, was absoluut niet uit medelijden. Caleb zag geen reden om medelijden met Clementine te hebben. Hij begon haar oprecht aardig en gezellig gezelschap te vinden.
|
|
UNDECIDED
I will not fall prey to society’s desire to turn girls into emotionally, insecure neurotics.
APPLICATION
PLOTTER
| |
| |
| |
PLAYED BY
USER IS ONLINE
| |
|
|
|
Sept 21, 2016 17:32:36 GMT -5 |
Post by Clementine on Sept 21, 2016 17:32:36 GMT -5
Hij was verbaasd dat hij haar meevroeg? Ze lachte om zijn opmerking. "Kunnen oude mannen geen plezier hebben?" Vroeg ze met een glimlach, ze had werkelijk geen idee hoe oud hij was, eind twintig? Hij was er nog nooit geweest en het zal dus een nieuwe ervaring voor hem zijn. "Dat is mooi, ik zal je niet tegenhouden om in de snelle attracties te gaan, ik stap gewoon over." Zei ze rustig, Waarschijnlijk vond hij achtbanen wel leuk om in te gaan en hiermee wilde ze aangeven dat zij er geen problemen mee had om mee te wachten in de rij en dat hij gewoon in de attracties mocht die hij wilde. Ze pakte een pen en merkte op dat ze geen papier bij had. "Heb je papier? Anders moet ik mijn nummer op je hand schrijven. Dan kun je doorgeven of je ooit een keer vrij bent." Hij had namelijk aangegeven dat het vandaag eens een vrije dag was, alsof hij nooit vrij was. Vandaar dat ze plagerig had aangegeven dat als hij 'ooit' vrij was, hij mocht sms'en.
|
|
UNDECIDED
APPLICATION
PLOTTER
| |
| |
| |
PLAYED BY
USER IS ONLINE
| |
|
|
|
Sept 22, 2016 2:41:04 GMT -5 |
Post by Caleb on Sept 22, 2016 2:41:04 GMT -5
Papier? Nee, hij had deze keer zijn zakagenda thuis gelaten. Caleb had dan ook niet gedacht om iemand tegen het lijf te lopen. Wel had hij standaard zijn mobieltje bij zich. 'Ik vrees dat ik mijn agenda niet bij me heb', zei hij dan ook. 'Maar ik heb wel mijn mobiel mee.' Uit zijn broekzak haalde hij een rechthoekig zwart ding. Caleb klapte het beschermhoesje open, voerde met één vinger zijn wachtwoord in en gaf het vervolgens aan Clementine. 'Je mag je nummer zelf invoeren', zei hij met een glimlach. Hij ging er vanuit dat ze wel wist hoe het werkte. Daarbij, er stond niks bijzonders in zijn contactenlijst of berichtenbox. De box leegde hij steevast elke dag. En qua contacten zou Clementine enkel zijn ouders, wat collega's en reparatiebedrijven aantreffen.
|
|
UNDECIDED
I will not fall prey to society’s desire to turn girls into emotionally, insecure neurotics.
APPLICATION
PLOTTER
| |
| |
| |
PLAYED BY
USER IS ONLINE
| |
|
|
|
Sept 22, 2016 7:28:15 GMT -5 |
Post by Clementine on Sept 22, 2016 7:28:15 GMT -5
Een mobiel, dat was natuurlijk helemaal handig en ze vroeg zich af waarom ze daar nog niet aan gedacht had. Het was iets simpels en hoewel zijzelf er ook een had, vergat ze dat vaak genoeg. Clementine gebruikte hem nu eenmaal weinig en ze schrok dan ook vaak genoeg als er opeens geluid uit haar tas of jas kwam. Vaak waren het haar ouders die belde. Zijzelf vond het nutteloos om dingen op internet te plaatsen die er vervolgens nooit meer af te halen waren. Dan las ze liever een boek om haar tijd te besteden. Maar vaak genoeg maakte ze haar huiswerk en was ze daar te druk mee bezig. Ze pakte de mobiel over en tikte haar nummer in en sloeg haar nummer op, ze toonde geen acht op alle andere zaken op zijn mobiel. Het was niet haar mobiel en ze zal dan ook niet verder kijken als dat nodig was. Ze moest even nadenken over haar nummer en na enkele tellen en toen tikte ze haar nummer in en gaf hem weer zijn mobiel terug. "Als je er nog nooit bent geweest moet je er sowieso eens naartoe gaan. Ze hebben er hele leuke attracties." Zei ze met een glimlach, ze bedoelde het niet als verplichting, maar meer als tip. "Maar ik neem inderdaad aan dat je weinig tijd hebt als je aangeeft dat je 'eens een dagje vrij bent' is het niet?" Vroeg ze hem geïnteresseerd.
|
|
UNDECIDED
APPLICATION
PLOTTER
| |
| |
| |
PLAYED BY
USER IS ONLINE
| |
|
|
|
Sept 22, 2016 9:07:41 GMT -5 |
Post by Caleb on Sept 22, 2016 9:07:41 GMT -5
Caleb keek kort naar Clementine haar informatie in zijn mobieltje. Vervolgens stak hij het ding terug in zijn broekzak. 'Ik kijk er naar uit', antwoordde hij met een glimlach op het advies om sowieso een keer naar het pretpark te gaan. Ze nam aan dat hij inderdaad weinig tijd had, omdat hij maar eens in de zoveel tijd een vrije dag had. Wellicht was zijn opmerking daarover haar weer ontgaan. Toch werd hij niet boos of ongeduldig. 'Dat heb ik eigenlijk zelf in de hand. Het ligt eraan hoeveel zaken in aanneem. Maar voorlopig heb ik twee vrij grote zaken lopen. Dus die nemen wel wat tijd in beslag ja. Het kan nog even duren voordat die voorbij zijn.'
|
|